Rok 2017 v závějích sněhu

Krásný pondělní večer všem!

První článek tohoto roku se bude věnovat příchodu roku 2017, jak také jinak.Tento článek je částečně věnován prvnímu focení tohoto roku a stejně tak možná i malému ohlédnutí zpět.

Minulý rok byl pro mne v mnoha ohledech průlomový. Ačkoliv mnoho změn nastalo již ke konci roku 2015, teprve v roce minulém měly šanci se pořádně rozvinout.

Nebyly to jen větší úspěchy v oblasti modelingu, ale také se nějakým způsobem stalo, že jsem se během krátkého času ocitla hned několikrát před televizní kamerou. Krom malé role v připravovaném seriálu Labyrint 2 se mi dostalo příležitosti zahrát jednu z menších vedlejších rolí v nově připravovaném filmu Můj strýček Archimedes, který přijde do kin patrně letos. A aby toho nebylo málo, ztvárnila jsem jednu z hlavních postav ve spotu pro Ekofestival. I bloggování jsem se mohla věnovat trochu více, než tomu bylo právě v roce 2015.

Ne vždy to však bylo úplně ideální. Úspěch v jedné rovině byl mnohdy vykoupen neúspěchy v jiné. Obecně byl ale minulý rok pro mne spíše obdobím útlumu a zjišťováním toho, co jako osoba vlastně chci. 

Zatím nemám nejmenší tušení, co rok 2017 přinese, ale věřím v to, že to bude něco mimořádného.

Protože - proč očekávat něco obyčejného?

A protože se činím, (opravdu, čtyři focení během čtyř dnů), přináším vám první rychlovku z letošního roku, kdy bylo náležitě využito sněhového poprašku, který já osobně naprosto miluji!

                               Foto & úprava: https://www.facebook.com/abonas.photography/

Doufám, že rok 2017 bude úspěšným rokem i pro vás!

Komentáře

Oblíbené příspěvky