LatexVogue s Petrem Oblukem.

Krásné čtvrteční poledne všem!

Protože předchozí články byly hodně o mluvení, dnes tu pro vás mám jeden z obvyklých fotografických postů. Tentokrát se v něm budu věnovat focení s Petrem Oblukem pro českou designérskou značku LatexVogue.

Po asi sto letech, kdy jsem se věnovala focení prádla, šatů, fantasy a podobně, jsem naznala, že by to chtělo do portfolia opět něco lesklého. Nemluvě o tom, že fanoušci mají tyto věci procentuálně i nejvíce v oblibě. (Ačkoliv - díky za to, že mne otevřeně podporují v dělání čehokoliv, co mne zrovna napadne. Nebývá to úplně zvykem.)

V prosinci mi tak přišel balík, plný krásných věcí. Schovával se v něm lehce provokativní top a stejně provokativní sukně. A na dně se schovával pravý heavy rubber* kabát. S heavy rubber jsem do té doby neměla zkušenost, proto jsem byla plná očekávání, co z toho nakonec bude. 

*Heavy rubber - těžký a nepružný materiál, stejně jako klasický latex vykazuje lesk.

Na focení těchto kousků jsem se domluvila s Petrem Oblukem, se kterým jsem fotila už na podzim minulého roku street fashion. K focení jsme si pustili hudbu, dali něco dobrého a šli jsme na to. Ačkoliv Petr neměl s focením latexu zatím žádné zkušenosti, rozhodně se mu to povedlo. Některé fotky jsou provokativní a hravé, ale rozhodně se jim nedá upřít vliv klasické fashion fotografie. (Pokud si myslíte, že latex do high fashion nepatří, zapněte Google a mrkněte na tvorbu Stevena Kleina.)

Celé focení bylo o to zábavnější, protože se částečně fotilo na parketách. Chudák Petr tedy musel neustále lézt po štaflích (které mu zapůjčila ochotná sousedka).

Minimálně já jsem z celého výsledku naprosto nadšená. Tak doufám, že budete i vy.

A tohle se stane, pokud vás přepadne náhlá dávka inspirace....Vrrr!




Komentáře

  1. Budu se opakovat, ale: Já to spojení (tedy vniklé šaty) vážně miluju! Jsou naprosto dokonalé a tobě hrozně moc sluší. Obdivuji tě, že v latexu vydržíš. A s tím se pojí moje otázka? Jak moc je latex pohodlný a nepotíš se v něm příliš? Já vždy když se latexu jen dotknu, mám z něj pocit, že bych v něm umřela. Ale když si jej navlékne člověk, kterému vážně sedí, je to radost pohledět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)

      Co se týče toho pocení - dost záleží, jaká je teplota místa, kde se nacházíš. Latex totiž drží teplotu vnějšího prostředí. Což znamená, že v létě ti v něm bude horko a v zimě zmrzneš. Možná by také ve tvém případě pomohlo nepoužívat na tělo olej, ale pudr. Ten by mohl částečně tvůj problém vyřešit. :)

      Vymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky