Jak se udržet v kondici?

Dobré odpoledne všem!

Dnes jsem se rozhodla přispět trochu na téma vlastní údržby, jelikož se mi na toto téma v poslední době nastřádal pytel otázek.

Pokud chce člověk vypadat reprezentativně, ať už je to proto, že si přeje být modelkou, nebo čistě pro svůj lepší pocit ze sebe, určitě je tento článek vhodný právě pro něj.
A protože se toto téma dá uchopit různými způsoby, rozhodla jsem se o něm napsat v několika bodech.

Takže - jdeme na to.

Péče o vlasy

Není to tak dávno, co jsem dostala poklonu ohledně svých vlasů. Jsem za to ráda, protože co se mých vlasů týče, po všemožných experimentech nevypadaly vždy úplně dobře. Jistě chápou všichni, kteří se někdy pokoušeli o odbarvení černé barvy.

Paradoxně, díky tomuto zásahu vím, co na mé vlasy opravdu funguje. A potravinové doplňky v tom určitě nehledejte. Základem je kvalitní vlasová péče. Bohužel, pod kvalitní péčí se (za mne) nemyslí nic jako L'oréal, či bájné Orofluido (obě značky mne zklamaly tak hluboce, že si to asi ani neumíte představit). Už rok používám keratinovou péči od Bione a jsem maximálně spokojená. 

Čas od času také zastřihnu konečky a snažím se vlasy, pokud možno, nefénovat, ani jinak tepelně neupravovat. Také vlasy neumývám příliš často. Pokud trpíte na příšerně mastné vlasy, zapřete se a ve dny, kdy nikam nemusíte, je nechte zmastit tak, jak to jen půjde. Po umytí zjistíte, že interval nutnosti umytí se značně prodloužil.

Ale nebudu lhát - příroda mi nadělila rychle rostoucí a husté vlasy. Budou tedy vypadat vždy jinak než u těch, kteří takové štěstí neměli.

Pleť

Odličování je naprostý základ. Ať už je vám 15 nebo 35, zásadně nikdy nechoďte spát bez toho, aniž byste se odlíčila. Ano, je to otrava, když už se vám chce opravdu spát, ale pět minut v koupelně navíc vás opravdu nezabije.

Ráno i večer také pleť ošetřím pleťovým krémem. A také se snažím během dne vypít dostatek čisté vody. Díky tomu pleť vypadá svěží, i když už je vám něco přes dvacet. 

Ve dny, kdy to není nutné (případně se mi nechce), se vůbec nelíčím.

Cvičení

Občas se stane, že se váha vychýlí trochu nežádoucím směrem. V žádném případě nevsázím na žádné diety, protože si myslím, že bychom si neměli odpírat to, co máme rádi. Samozřejmě, neplatí to o případech, kdy má nějaká poživatina či nápoj spíše nálepku závislost. Mohla bych jmenovat například závislost na sladkých nápojích, cukru a podobně. V těch případech je asi lepší se snažit s tím něco udělat. 

Osobně trpím na ukládání tuku do boků, proto vždy sáhnu po osvědčené Tiffany Rothe, která vás dostane do formy velice rychle (osobně odzkoušeno už mnohokrát). Pokud si přeji zapracovat na nějaké další části těla, obvykle sáhnu po cvičeních s Rebeccou Louise, která připravila sérii cviků, které byly navrženy pro modelky Victoria's Secret. Cvičení věnuji obvykle 10-15 minut denně a výsledky jsou znát.

Další tipy

- Dostatečně spěte, jinak budete mít pod očima nevzhledné pytle.
- Snažte se zbavit zlozvyku kouření, protože tak na své tváři vyrobíte mnoho nežádoucích vrásek a celkově nebudete působit po určitém čase zdravě.
- Alkohol jedině s mírou. Není nutné se vždy zpít pod obraz.
- Neokusujte si nehty. Není to hezké. (Říkám jako ta, která se tohoto zlozvyku úspěšně zbavila před několika lety.)
- Snažte se být psychicky v pohodě. Dost se to odrazí na všem ostatním.

Někteří z vás mají jistě své vlastní způsoby, které jim pomáhají cítit se a vypadat dobře. Zde pouze popisuji své osobní zkušenosti a rituály, které mne na mé cestě provází.

Pokud vás však napadne něco inspirativního, s čím byste se rádi podělili, určitě dejte vědět do komentářů.

Komentáře

Oblíbené příspěvky